Publiczna Szkoła Podstawowa w Janikowie

Zajęcia wspomagające

Plansza informacyjna w kolorze granatowym. W centralnej części widnieje biały napis: Dodatkowe zajęcia wspomagające dla uczniów - po powrocie do szkół z nauki zdalnej

Szanowni Państwo, 

Przypominamy, że zgodnie z rozporządzeniem  Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (DZ.U. poz. 983) od 2 września 2021r.  do 22 grudnia 2021 r.  w szkole organizowane będą dla uczniów uczęszczających do klasy IV – VIII zajęcia wspomagające w opanowaniu i utrwalaniu wiadomości i umiejętności z wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych z zakresu kształcenia ogólnego

Zajęcia wspomagające będą  prowadzone w bezpośrednim kontakcie z uczniami i nie mogą być realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia wspomagające z danego przedmiotu są organizowane w grupie oddziałowej, jeżeli na te zajęcia zgłosi się co najmniej 10 uczniów danego oddziału. Jeżeli na zajęcia wspomagające z danego przedmiotu zgłosi się mniej niż 10 uczniów danego oddziału, zajęcia te są organizowane: 

  1. w przypadku klasy IV -w grupie międzyoddziałowej liczącej co najmniej 10 uczniów
  2. w przypadku klas V-VIII w grupie międzyoddziałowej lub grupie międzyklasowej obejmującej uczniów klas V-VI, lub grupie międzyklasowej obejmującej uczniów klas VII -VIII liczącej co najmniej 10 uczniów.

Tygodniowa liczba godzin zajęć wspomagających nie może być wyższa od liczby oddziałów szkolnych w szkole. 

Godzina zajęć wspomagających trwa 45 minut. Udział w zajęciach jest dobrowolny i bezpłatny.

Biorąc pod uwagę potrzeby uczniów wszystkich oddziałów oraz możliwości organizacyjne szkoły w uzgodnieniu z Radą Pedagogiczną zostały ustalone przedmioty, które będą realizowane w ramach zajęć wspomagających: język polski, matematyka, język angielski. 

Deklarację udziału dziecka w zajęciach wspomagających należy złożyć w sekretariacie szkoły, przekazać wychowawcy lub przesłać na adres e-mail sekretarza szkoły:pspjanikow.lw@wp.pl w terminie do dnia  06.09.2021 r.

Druk deklaracji można pobrać: TUTAJ

lub w sekretariacie szkoły.

Z poważaniem

Dyrektor szkoły

Iwona Wochniak